iBobor 2014
Múdre hlavičky súťažili...
Informatická súťaž iBobor.
Výsledky:
Bobrík 14. novembra 2014
V kategórii Bobríci súťažilo 13 211 súťažiacich na celom Slovensku.
Plný počet bodov dosiahli 78, úspešných riešiteľov je 2 765 (20,9%).
Priemer získaných bodov je 43,37.
Celkové poradie |
Meno, priezvisko a trieda |
Dosiahnutý výsledok |
|
124. - 344. |
Oliver Kotrusz , 4. A |
84,00 bodov, 99. percentil |
|
487. - 579. |
Matúš Žuk - Olszewski, 4. B |
76,00 bodov, 96. percentil |
|
1552. - 1891. |
Marián Jenis, 4. B |
64,00 bodov, 88. percentil |
|
2766. - 2830. |
Šimon Dovičovič, 4. B |
59,00 bodov, 79. percentil |
Benjamín 18. novembra 2014
V kategórii Benjamíni súťažilo 21 466 súťažiacich na celom Slovensku.
Plný počet bodov dosiahli 146, úspešných riešiteľov je 5 067 (23,6%). Priemer získaných bodov je 39,80.
Celkové poradie |
Meno, priezvisko a trieda |
Dosiahnutý výsledok |
|
1619. - 1900. |
Lucia Tomanová, 6. A |
61,35 bodov, 92. percentil |
|
2181. - 2289. |
Daniel Bíroš, 6. A |
58,68 bodov, 90. percentil |
|
2181. - 2289. |
Šimon Radošovský, 7. A |
58,68 bodov, 90. percentil |
|
2319. - 2360. |
Juraj Bíro, 6. A |
57,68 bodov, 89. percentil |
|
2720. - 2764. |
Michal Hutira, 6. A |
56,35 bodov, 87. percentil |
|
3809. - 3934. |
Nicole Guzmická, 7. A |
53,35 bodov, 82. percentil |
|
4381. - 4396. |
Viktória Krupová, 7. A |
51,35 bodov, 80. percentil |
|
5121. - 5629. |
Martina o Varšavová, 7. A |
49,36 bodov, 76. percentil |
|
9652. - 9668. |
Martin Čulák, 6. A |
40,35 bodov, 55. percentil |
|
17657. - 17669. |
Samuel Krajčír, 5. B |
26,37 bodov, 18. percentil |
Hlavným cieľom súťaže je podporiť záujem o informačné a komunikačné technológie (IKT) u všetkých žiakov. Súťaž chce iniciovať v deťoch využívanie IKT, posmeliť ich v intenzívnejšom a kreatívnejšom používaní moderných technológií pri učení sa.
- Žiakom a rodičom je k dispozícii školský... / Čítať ďalej...
- Vážení rodičia a priatelia školy,v mene... / Čítať ďalej...
- Výsledky testovania 5 / Čítať ďalej...
- Výsledky testovania 9 / Čítať ďalej...
- ZELENÁ OTVORENÝM ŠKOLÁM... / Čítať ďalej...